söndag 27 december 2009

Gott............

.............. slut på det gamla Året!

...............och ............

........... Ett Gott Nytt ÅR!


... Från oss Alla .....

....Till er Alla!



Önskar jag dig som råkat ramla in här.

Hoppas att din Julhelg varit bra på alla sätt.

Själv så ser nu fram emot ett nytt år, med förhoppningsvis nya utmanningar och nya människor att möta.

Mitt nyårslöfte är:
Att inte lova något nyårslöfte, som jag inte med full kraft och hela min vilja, göra allt för att infria till fullo.

Med andra ord så ger jag inget konkret nyårslöfte.

Ha D Så Gött!

5 kommentarer:

  1. Hej Tord...jag hoppas förstås att din julhelg precis som min varit bra...o Ett Gott Slut..o Ett Gott Nytt År....från mig till dig....En vit hälsning från Sthlm/Kram Inger

    SvaraRadera
  2. Hej hopp i västskogen... jag vill bara kika in här och önska dig ett gott slut på det gamla året och önska dig en god start på det nya :) Hoppas ditt årsskifte blir toppen och att du får dina utmaningar och nya människomöten infriade!!

    Ha det gott!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Hej !!

    Här uppe o Bollibompa land är det kallt,men inte fryser vi ihjäl för det.Vi har så pass vett att klä på oss och vi har också vett att köra bil,fastän snön är Över en halvmeter ....
    .........................................
    (Tycker synd om alla sörlänningar som inte kan köra bil då det snöar *flin*)
    ........................................
    .......................................

    Iaf hoppas jag du har det "gött" och du i Bollebygden för en bra nyår.......=)

    Inte lika kall som då du var upp hit o firade,,el var det friade *flin*

    Många kramar från en gammal Lammiz som bara för några dagar sen blev 45,,det du ...

    Puss på pannbenet "göbbe"

    Gott Nytt År

    SvaraRadera
  4. Hmmm... lite klurigt det där med dagens datum- men samtidigt jäkla fränt :) Tack för den upplysningen, ska se hur många andra som uppmärksammat "datumvändningen"..eller...kan man kalla det ett palindrom även om det inte är ett namn...med bokstäver?!?!
    Well well....

    Tabellen är väl inget att skryta med...eller skämmas för *flinar* Dagens vinst mot flatbottningarna var högst nödvändig och vi flåsar en poäng bakom dom... och Frölunda *flinar ännu mer* Vi kommer oss, vi tar oss :)

    Ha en underbar kväll min vän!
    BolibompahaksKRAM

    SvaraRadera
  5. Jag önskar dig ett riktigt roligt år i bullebygden. Kanske vi ses över en kopp kaffe i år. *S*

    SvaraRadera