fredag 26 november 2010

Kombinationen...

.... *dagen-efter-ha-glufsat-i-sig-en massa-ärtsoppa* och *risig-i-magen* är inget kul. Som min vän Vera skrev en gång "man törs inte ens lägga en liten fis". Om man skall försöka hitta något positivt i det läget, skulle vara att den olästa tidningshögen på toa har minskat betydligt.

En sak som har fått mig att fundera lite är på vilket sätt jag attraherar läsare från sexkontakter ...? Gick nämligen in o kollade varifrån *hrm* "alla" som läser min blogg kommer ifrån. Visade sig att några har hittat hit via sex-kontakt-sidor. Undrar vad dom sökte på då! Tydligen så var jag nog inte rätt person - för några skamliga erbjudanden har jag ännu inte fått.

Du får gärna kludda ner nått i kommentarerna, är bara kul.

5 kommentarer:

  1. Haha... ja men se där! Jag kan tro att dom som hittat till dig via sex- kontakt- sidor har upptäckt den fina människan som rår om denna sida och på något sätt känns det nog fel att ge skamliga förslag el erbjudanden till okända fina människor (missförstå mig rätt- den fina KÄNDA människan man lever med kan man ge mängder med förslag men.... kanske inte nån man inte känner... eller?! Nu är jag nog ute på hal is *S* Kan inte beskriva hur jag menar riktigt)

    Tråkigt med din mage, hoppas den återhämtar sig snart för det är INTE kul med strulande mage!!

    Stor helgkram!
    /från en icke-fisare till en annan

    SvaraRadera
  2. Hej Tord...Tänker så här...att du ska vara glad att du inte var rätt person...verkar inte var något att sträva efter...o säkert inte någon "fjäder i hatten"....att bli uppraggad på en sex-sida:)))..Jag tycker oxå...att du är en fin o go kille...som förstås inte behöver den typen av skamliga förslag:)))...Krya på dig .. med magen:))....Kram från en Singla..

    SvaraRadera
  3. När jag läser din blogg, så blir jag glad...att jag inte är förtjust i ärtsoppa:-)))...men jag hoppas förstås, att din mage lugnar ner sig...
    När det gäller skamliga förslag från en sexsajt...så ska du nog vara glad för att du slipper...dom skulle inte riktigt passa in...på din sida...tycker jag:-))))

    SvaraRadera
  4. Men flickor .... *måste förtydliga mig lite här* .... jag finns inte på någon sex-sajt. Men tydligen så kan man söka på nätet via dessa o då har dom hamnat här i min blogg.
    Är övertygad om att även ni har haft en o annan besökare den vägen.
    Vad det gäller skamliga förslag, så har jag inte ont av sådana, vore nog tom kul, speciellt med min humor, men jag försäkrar att den risken är så liten att den är försumbar.
    DET betyder däremot INTE att jag skulle nappa på erbjudandet.

    För en tid sedan tillbaka när jag surfade runt bland diverse bloggar så hamnade jag hos någon tjejs blogg, vars namn jag sedan länge glömt. Hon var tydligen med i någon dejtingsajt och hade fått ett erbjudande från någon med följande mening i:

    **Jag gillar bakifrån och kanelbullar, dock ej samtidigt**

    Denna mening har fastnat i min skalle och jag ler varje gång jag tänker på den. Sån humor har jag!

    Kram till er alla!

    SvaraRadera
  5. Sur, sur, sur.... Två försök till att kommentera i din blogg via mobil sket sig. Allt bara försvann *poff* när jag skulle signera och avsluta *morr*

    Vill bara säga att jag saknar dina inlägg/ kommentarer och jag hoppas att du återvänder snart från bloggtorkan :)

    Sen måste jag ju bara kommentera din humor som är smått lik min-¨Jag gillar bakifrån och kanelbullar, dock ej samtidigt¨- vilken klockren kommentar denna tjej fått från någon *s* Man ska aldrig sluta förvånas! ;)

    Ha det gott min vän och ta hand om dig!
    KRAM

    SvaraRadera