måndag 23 augusti 2010

Ny Dörrmatta



Fått en fin present av dottern, en ny dörrmatta. Är väl lika bra att varna besökarna med en gång, tycker hon. *S*

Nåja jag har även fått "ärva" hennes och sambos två soffor, samt gardiner till köket.

Var lite stressigt att få hem och in det hela innan ovädret kom, men det gick med det berömda hårstråts marginalen.

Min gamla 2-sittssoffa får gå till tippen och min gamla bäddsoffa får tillfälligt stå kvar i vardagsrummet tills det blir klart på andra våningen.

Nu är det så trångt i vardagsrummet att man nästan får backa in om man skall sätta sig.

Men, men ... någon gång skall det väl bli ordning på torpet.

Undrar om det finns dörrmattor i typ Välkommen Ungjäkel! *S*

5 kommentarer:

  1. Ja vad säger mej...du brukar ju kalla dej själv för "Göbbfan" så en del av det stämmer jue =)
    Sen blir du ju gubbe till sommaren...tror det knackar siffran 60 bakom dörren om jag inte minns fel =P


    kram på dej "Göbbfan"

    SvaraRadera
  2. tar genast tbx det där med 60,enligt internet så blir du bara 59 =)

    SvaraRadera
  3. Klart att jag gillar den Mokan!
    Är rädd om den o vill inte ha den nedsmutsad i onödan.
    Funderar på att lägga den framför sovrummet. *S*

    SvaraRadera
  4. Du skulle bara veta Anna .... !!!!

    SvaraRadera