lördag 8 augusti 2009

Bloggeriet

Du som mot all förmodan skulle råka läsa det här!
Jag håller mellan varven på att laborera lite med inställningarna till den här bloggen vilket kan innebära att kommentarerna kan försvinna.

Man kan enkelt utrycka sig så här:
Jag vet inte vad jag vill. - Ändå så vill jag så mycket.
Jag vet inte vad jag gör. - Trots att jag gör en massa.
Jag vet inte vad jag kan. - Men kan en hel del ändå.

Men en sak vill jag, gör jag och kan jag.
Nämligen lära mig, men det tar lite tid.
Just nu lär jag mig lite om den här bloggen, vad man kan och hur man bör göra.

Vi lär så länge vi vill leva - inte ... så länge vi lever.
- När vi slutar att lära oss - slutar vi att leva.
- Då existerar vi bara.

4 kommentarer:

  1. Kan inte hålla mig! Bara en liten kommentar...välkommen! Ser framemot att läsa dina Petssonska underfundigheter..han är min favorit och det kommer du oxå att bli, det är jag övertygad om!

    SvaraRadera
  2. Varför får man inte kommentera? Eller var det bara ett trick à la omvänd psykologi? Isf har du ju uppenbarligen lyckats ;) Känner väldigt mycket igen mig i det du skriver, kan vi vara släkt tro? Kraaam!

    SvaraRadera
  3. Men Frida, skall laborera lite med sidan o risken är att kommentarena försvinner då juuuh. Men kanske du har rätt i det där med omvänd pyskologiet. Får fnuleria lite i det där.
    Kramiz tebaxiz dottera mi!

    SvaraRadera
  4. Väntar med spänning på mer att läsa i denna blogg som börjar väldigt tilltalande.../Z

    SvaraRadera